RT @atikahsahimi: Simple but nice! Ni yg mcm nk kahwin skrg ni 😂 https://t.co/WKgvOczSim

RT @atikahsahimi: Simple but nice! Ni yg mcm nk kahwin skrg ni 😂 https://t.co/WKgvOczSim

21w / 10958 Retweets / 0 Likes

Other Tweets of Khaliddd

Khaliddd twitter profile Khaliddd

RT @meinmokhtar: I bet bukan Allah swt ja yang nampak bila guna phone ayah whatsapp diri sendiri. https://t.co/BuHmIkDz8U

RT @meinmokhtar : I bet bukan Allah swt ja yang nampak bila guna phone ayah whatsapp diri sendiri. https://t.co/BuHmIkDz8U

Khaliddd twitter profile Khaliddd

RT @shahfizan: Tonang je rupenyee ritu... https://t.co/UBmEXzKp15

RT @shahfizan : Tonang je rupenyee ritu... https://t.co/UBmEXzKp15

Khaliddd twitter profile Khaliddd

RT @CerilAnwar: Letih ah gais macam ni :( https://t.co/VrmMoEVX73

RT @CerilAnwar : Letih ah gais macam ni :( https://t.co/VrmMoEVX73

Khaliddd twitter profile Khaliddd

RT @mokayrhighness: Umur 10 tahun, aku dah ada 12 rumah. Tak bising pun hm https://t.co/Mwsno0mBxE

RT @mokayrhighness : Umur 10 tahun, aku dah ada 12 rumah. Tak bising pun hm https://t.co/Mwsno0mBxE

Khaliddd twitter profile Khaliddd

RT @ayuhtravel: Menu wajib bila mak ada kt rumah dan hujung minggu 🤤🤤🤤

Foto bunga_lavenders

#AyuhTravel https://t.co/D5E9n1nP4p

RT @ayuhtravel : Menu wajib bila mak ada kt rumah dan hujung minggu 🤤🤤🤤 Foto bunga_lavenders #ayuhtravel https://t.co/D5E9n1nP4p

Khaliddd twitter profile Khaliddd

RT @meinmokhtar: Macam ni seni media. Perempuan panggil sayang, laki suruh tengok sampai habis. https://t.co/Mr0C2i03Wu

RT @meinmokhtar : Macam ni seni media. Perempuan panggil sayang, laki suruh tengok sampai habis. https://t.co/Mr0C2i03Wu

Popular Trends on Twitter


Popular Pictures on Twitter